COMUNICAT COVID-19 – AFECTACIÓ COMPETICIÓ

COMUNICAT COVID-19 – AFECTACIÓ AL SECTOR ESPORTIU CATALÀ

Degut a la situació actual de l’afectació del COVID-19 i seguint les instruccions que acabem de rebre de la Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física, de la Generalitat de Catalunya, i en base a les mesures preses a la reunió del Comitè Tècnic del Pla de Protecció Civil de Catalunya (Procicat) per emergències  associades a malalties transmissibles emergents d’alt risc del dimecres 11 de març, en la qual el Govern ha comunicat que a Catalunya s’ha passat d’una fase de prealerta a fase d’alerta de manera preventiva.

La Secretaria General de l’Esport i de l’Activitat Física (SGEAF) recomana:

Ajornar o suspendre les competicions i esdeveniments esportius al territori català a partir de dijous 12 de març i amb un vigència mínima de 15 dies revisable segons l’evolució de la situació epidemiològica amb l’objectiu de minimitzar el contagi.

Per tant us comuniquem que:

La Federació Catalana de Tir amb Arc ha decidit ajornar fins a nou avís, totes les competicions de Tir amb Arc a l’ àmbit català.

Adjuntem el comunicat complert de la SGEAF, amb totes les recomanacions.

Barcelona, 11 de Març de 2020

COMUNICAT FCTA